AUTOMOBILKA HYUNDAI KVŮLI KORONAVIRU POZMĚNILA LOGO

0
918

Korejský Hyundai se řadí mezi několik výrobců aut, kteří v dobách pandemie pozměnili své logo. Dvě postavy tvořící velké písmeno H si již nepodávají ruce, ale dotýkají se jen loktem. Na znamení sociálního distancování ukázal Hyundai na Twitteru logo stylizované do současného nečasu. 🙂

Běžné logo Hyundai má připomínat dvě postavy, které si podávají ruce. Jedná se o symbol důvěry, například mezi automobilkou a zákazníkem.

Vzhledem k tomu, že podávání rukou není v současné době doporučováno, se po celém světě množí různé variace na tento pozdrav. Krom rituálu s lokty, reprezentovaného Hyundaiem, se z recese mluví také o vzájemném kopnutí nohama. V praxi však postačí oční kontakt a pokynutí hlavou.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here