Děsná psina na Vánoce

0
722

Česká republika je národem pejskařů a v kynologii patříme ke světovým velmocem. Domácího mazlíčka má polovina domácností a počet psů převyšuje počet koček. Huňáči na vsi hlídají naše obydlí a ve městě jsou především kamarády, parťáky a právoplatnými členy rodiny. Předchází mu ale mnoho práce v souvislosti s výchovou a výcvikem. Protože učený z nebe nespad!

Jedním takovým psem byl i německý ovčák Egon Ort Bohemia s neodolatelným pohledem. Jeho majitelku, Petru Baďurovou, provázeli psi od dětství a jejím koníčkem jsou už pár desítek let. Vyhledávala je, vlastnila je, hlídala a cvičila je i mnohým přátelům. Nakonec založila pro zábavu úspěšný facebookový profil a ten se rozrůstal den co den o fotky a vzpomínky starého, už nemocemi zkoušeného psa Egona, který však jednou v noci nečekaně odešel přes duhový most do psího nebe… A jeho panička tenkrát nad ránem v emocích sedla k počítači a slíbila tisícům fanouškům, že jeho příběh vydá knižně.

V knize, kterou si může přečíst každý, včetně starších dětí, a to od začátku do konce nebo po kapitolách na přeskáčku, se autorka zábavnou formou dělí se čtenáři o své celoživotní kynologické know-how. Zúročila takto své zkušenosti se psy i s jejich majiteli.

Jaké to tedy je být opečovávaným domácím mazlíčkem? Byl by pes opravdu nejlepším přítelem člověka, kdyby uměl mluvit? Co bychom se o sobě dozvěděli? A co je to za spolek tihle pejskaři? Historky psího seniora, jeho nesnesitelné paničky a shovívavého páníčka, psí vzpomínky, plné zábavných a ironických postřehů i nechtěného humoru z odposlechnuté hovorové češtiny, jakou mluví Pražáci. To je kniha Egon: Děsná psina, která potěší na Vánoce každého.

Knihu (307 stran) s černobílými fotografiemi vydalo Nakladatelství Titanic, žádejte ji u svého knihkupce, v internetovém obchodu Kosmas. S originální záložkou ve tvaru německého ovčáka ji prodává i veterinární klinika VETCENTUM Praha a Rebel Dog.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here