Turistické informační centrum, první krok na vašich cestách

0
552

Chcete si užít předvánoční atmosféru, sehnat zimní pohled z výletu, nebo si prohlédnout zajímavou výstavu? Navštivte informační centra, získáte zde všechny potřebné informace.

Pracovníci turistických informačních center (TIC) s dostatečným předstihem, obvykle do 30. října, zjišťují veškeré informace týkající se chystaných adventních akcí a vánočních svátků (jesličky, bohoslužby, kulturní programy), veřejného bruslení atp. Následně pak před zimní sezonou, obvykle do 30. listopadu, ověřují provozní doby, kontakt a vstupné na zimní atrakce a lyžařské areály vč. jízdného na vleku, sněhových podmínek atp.

Každoročně pro vás mají v TIC v předstihu aktualizované a ověřené informace o vánočních koncertech v místě a okolí, o adventních výstavách a jiných akcích. Výhodou infocenter je, že se nachází v centru města, většinou na náměstí. Můžete zde rovněž očekávat nejširší výběr pohlednic různých vydavatelů, či nabídku drobných dárků a upomínkových předmětů, v tomto období často i s vánoční tematikou. Po celý rok pak můžete v TIC brouzdat na internetu, zjistit si vlakové a autobusové spojení, ověřit si předpověď počasí a získat tipy na výlety, které budou alternativou k vašemu plánu na prodloužený víkend v místě vašeho pobytu.

Svět informačních center v roce 2022

Turistická informační centra (TIC) se letos v počtu 75 provozoven zapojila do prázdninové soutěže s Českou televizí (ČT: D). Několik desítek TIC se pak opět podílelo na projektu České Televize „Artoulky“, do níž pro milovníky architektury a umění pracovníci infocenter připravili tipy na výlety. Infocentra také soutěžila v anketě o Oblíbené informační centrum roku 2022 (zapojení 501 TIC) a přihlásila své propagační materiály do soutěže turistických propagačních materiálů Turistpropag.

Rekordní zájem projevila TIC o společnou akci „Týden turistických informačních center“, do níž se v období 24.–30. 10. zapojilo přes 200 infocenter. Cílem bylo přiblížit činnost infocenter veřejnosti, pozvat návštěvníky na drobné občerstvení, nebo k vyluštění kvízu, popovídat si apod.

Novým počinem v závěru roku se stal projekt „Pečujeme o kvalitu“, jehož cílem je zvyšování kvality služeb informačních center. Ta, která se do projektu zapojí, budou označena symbolem kvalit, značkou „Q“

www.aticcr.cz
www.facebook.com/aticcr

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here