Odhalte nová tajemství Prahy!

0
1014

Praha je nejen stověžatá, ale také plná tajemství a zázraků. Autor David Černý ve svých knihách odhaluje zajímavosti z naší metropole.

Chcete rozluštit tajemství numerologie Karlova mostu? Projeďte se spolu s ním pohřební pražskou tramvají. Najděte první dopravní značku v Praze, nebo se seznamte se s úhořem Pepíkem, který už dlouhá léta žije v kašně pojišťovny ve Spálené ulici. Další nebudeme prozrazovat, ale věřte, že s knihami 25 Tajemství Prahy a Nová tajemství Prahy se rozhodně nudit nebudete.

Nová tajemství Prahy

Odhalte nová tajemství a zázraky magické Prahy. Autor David Černý v nové knize odhalí další zajímavosti z naší metropole. Můžete nahlédnout do koupelny Jana Masaryka a do podzemní nemocnice v Krči. Naučíte se, jak správně požádat o zázrak u sochy Jana Nepomuckého na Karlově mostě. Dozvíte se také, kde hledat ďáblovy kameny. Kniha je pokračováním knihy 25 tajemství Prahy, která vyšla v roce 2018 a stala se bestsellerem.

25 tajemství Prahy

Věděli jste, že z prken popraviště 27 českých pánů je vytesáno schodiště, po kterém se v jedné pražské nemocnici stále chodí? Znáte místo, kde ve zlaté vitríně sedí mumifikované tělo Marie Elekty od Ježíše? Slyšeli jste příběh balkonku domu U obrázku Panny Marie na pražské Kampě? Chcete rozluštit tajemství numerologie Karlova mostu? Víte, proč o letním slunovratu zapadá slunce do chrámu svatého Víta? Umíte přečíst orloj? Co znamenají všechna okruží, ručičky a rafie starodávného hodinového stroje?

Autor David Černý

Novinář, historik a fotograf, autor knihy 25 tajemství Prahy a Nová tajemství Prahy, tvůrce projektu Miluju Prahu David Černý pochází ze staré pražské pekařské rodiny. Studoval historii a celý život o Praze píše. Svou lásku k hlavnímu městu chtěl však sdílet i s ostatními, a tak si založil stránku Miluju Prahu. David stále žije na Starém Městě nedaleko Staroměstského náměstí.

Objednat knihu můžete na: www.grada.cz

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!